Saturday, October 03, 2009

Tidsregistrering - Andet Fantastiske Eksempel

En god veninde skrev til mig:
========================================================================
Hvor er det skønt...

... med KORS...

Jeg har lige fået mail hvor jeg bliver bedt om at rette min tidsregistrering - da jeg har flere dage hvor jeg ikke har registreret nogen egentid (pauser, toiletbesøg mm) Og det kan jo ikke passe... Hun var noget skeptisk da jeg ringede hende op, og forklarede, at når jeg ikke havde registreret noget egentid var det fordi jeg ikke havde nogen...

Her troede jeg at jeg var en god og meget pligtopfyldende medarbejder, der tidsregistrerer som jeg skal - jeg kan sagtens klare de små private ting jeg laver i min "klar-tid"... dvs - at jeg potentielt er klar til at tage imod kunder der måtte ha brug for at tale med mig... alt i alt passer jeg mit job... Men... suk... jeg må ha nogle flere pauser ind i min hverdag....

hæhæ... det er lidt sjovt...
================================================================================

0 Comments:

Post a Comment

<< Home