Tuesday, December 16, 2008

Min kones helt private jordskælv

Jeg puttede Viktor på tre år igår, hvilket betød, at jeg også selv faldt i søvn ca. 2030. Ved midnatstid var jeg derfor frisk og gik nedenunder og arbejdede - og gik temmelig træt i seng kl. 5.

Min hustru Anette vågnede ved at vores ægteseng rystede og gik øjeblikkeligt ud fra, at der måtte være tale om, at jeg - hendes mand - lå og, øhm, gjorde noget ved mig selv. Hun indrømmer at hun godt nok aldrig har oplevet det før, og vi har immervæk kendt hinanden i nogle år - samt været gift i fire - så hvordan hun fik den idé så hurtigt aner jeg ikke.

Nå, men hun rakte derfor automatisk over efter mig for ... måske at røre ved mig? Jeg aner det ikke.

Ihvertfald fandt hun derved ud af, at jeg lå dødhamrende stille, og ... at det måtte være noget HELT andet, der i den grad fik ægtesengen til at ryste. Det havde vist vækket hende i en vis fart.

Jeg derimod sov roligt fra dette jordskælv og blev først orienteret om ovenstående nogle timer senere.

Jeg kan ét eller andet sted godt lide, at min hustru oplever et jordskælv med styrke 4.7 og ganske automatisk går ud fra, at det må være hendes mand der dyrker sex med sig selv.

Det får mig til at føle mig som en mand - en stor mand.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home