Wednesday, February 11, 2009

Verdens Største Debat :-).

Jeg blev ringet op af Rune fra Computerworld mens jeg spiste morgenmad i London og sniksnakkede lidt med ham om ting jeg synes IT-chefer skal passe på.

Det blev så til en artikel, som han iøvrigt glemte at sende mig linket til - så jeg tænkte ikke over den før jeg så den i et CW-nyhedsbrev. Og jeg skal da ellers love for, at folk havde kommenteret på den - og hovedparten var bestemt ikke positivt stemte.

Artiklen ligger pt. som den fjerde mest læste på cw.dk...

Så her til morgen har jeg svaret på næsten alle indlæggene, som godt nok kommer vidt omkring :) .

Jeg glæder mig til at indføre TQM, 6-Sigma, Lean, ISO-9001, ISO-20000, DS-484, ITIL og kvalitetscirkler i Miracle over de næste par år. På den måde kan vi blive perfekte.

http://www.computerworld.dk/art/49926

0 Comments:

Post a Comment

<< Home